Skip to content

# de ploaie

06/06/2013

 Printre miile , zecile de mii de picaturi de ploaie m-am strecurat astazi peste tot…intr-un sfarsit am ajuns acasa!

Ploua si nu mai are rost sa spun ca ” m-am saturat” ca este vreme si de soare , dar…dar ploua!

Am umblat astazi cu gandul in  mai multe locuri, unul , a fost la Bistrita unde amicul meu drag din zona virtuala si-a schimbat astazi prefixul si cum anual am facut un narav…l-am sunat si i-am urat si verbal cele frumoase cuvinte si urari.Ne-a bucurat pe amandoi prilejul de a ne reauzi.Asta se intampla doar odata pe an…circumstantele ne impiedica sa ne auzim mai des.

Deci…La multi ani Simi! 🙂

Dupa ce am fugit rapid din cauza ploii, am tras cate o scurta vizita pe la …tine(nu ma abtin …macar cu gandul).

Am mai calatorit eu cu gandul , pe ici pe colo, cat a durat sa fac coletele de astazi ,tarziu am realizat ca mai aveam putin si imi pleca masina si ratam intoarcerea acasa.Am fost si la dansuri…am si repetat(nu eu,cea maruntica).

In fine …mai am  o singura plimbare….cea in lumea somnului.

Si maine ploua….toata luna ploua.

Si inainte de somn…am mai citit ceva .

Daca ai frecvente dureri de cap , trebuie sa iei in considerare cateva lucruri care provoaca aceste dureri, migrene.Daca reusesti sa le eviti  , iti faci un bine.

   * Bei mai mult de doua cafele pe zi? Daca se intampla sa sari peste cafeaua de dimineata, te va durea capul. Este o reactie de sevraj.Cred ca asta o stim mai toti cei care ne trezim cu cafeaua in mana. 🙂

   *Daca iti tii telefonul intre ureche si umar pentru conversatii care dureaza mai mult de doua minute, vei crea tensiune la nivelul capului.Eu mi-am facut un narav din asta .S-au inventat castile…foloseste-le des insa…nu la un volum maxim!

   *Un ecran care clipoceste mereu forteaza ochiul si duce la durere de cap. Foloseste ochelari de protectie si uita-te, din cand in cand, in alta parte decat ecranul.Lipsa de lichid usuca .Clipiti des ca sa umeziti si priviti des…pe langa!

    *Daca scaunul de la birou este prea mare pentru tine, nu iti sprijina corespunzator spatele, ceea ce duce la aparitia durerilor de cap.O pozitie incorecta dauneaza mai mult ,  nu doar la cap
.

    *Dormi mai mult ca de obicei si asta iti afecteaza ritmurile circadiene, actionand si asupra substantelor chimice produse de creier. De aici si migrenele. Trezeste-te la ora obisnuita si in week-end.

 

One Comment
  1. Înlăturând cauza, dispare efectul. 😉

Lasă un răspuns

