Skip to content

citind….bloguri! #2

04/06/2013

O seara monotona as spune….nu prea mai am cu cine sa impart o vorba pe net si asta…recunosc tot din cauza mea(nu mai am rabdare), fapt pentru care citesc….va citesc pe voi.

Si m-am perindat  pe ici ,  citind cum ca mai sunt oameni care zambesc si carora le fac placere micile gesturi … pe colo, invatand din inletepciunea altora ca „Chiar si cele mai stralucite calatorii incep cu … un singur pas.”

Ca fericirea si despre ea...s-a dezbatut mereu si se va dezbate la nesfarsit si ca sunt unii care se indreapta mereu spre o noua noapte …mereu …mereu.

Si daca cea ce am citit pana acum a fost …banal sau trist sau …mai stiu eu cum , apoi asta poate va pune putinel pe ganduri sau poate ,nu! Eu una m-am saturat de atatea schimbari la yahoo ca nu au imbunatatit cu nimic, ba chiar au avut o multime de probleme in ultimele luni.Si cum niciodata un lucru nu vine singur iar concurenta trebuie sa existe nici Google nu se lasa mai prejos!!

Si cum seara mea se incheie si ochii nu imi mai accepta prea multe cuvinte si insiruiri luminoase ,ma opresc  la un ultim articol ,care mi-a placut (mai putin finalul …trebuie a invatam sa ne descurcam ).

A fost interesant! 🙂

From → Citind bloguri

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

