Skip to content

1 an …cred!!!

29/09/2011

Nu am naravul de a tine o evidenta stricta caci s-ar putea sa dau gres in calcule si asta datorita memoriei mele sclipitoare.Nu imi amintesc eu mare lucru de acum un an,dar daca ma straduiesc sa imi amintesc este ca am inceput aici in septembrie postand despre distrugerea turnurilor…un remember de la acea nefericita intamplare.

Da…a trecut un an ….ca o pala de vant pe care am simtit-o mai devreme cand am inchis ferestrele…A trecut un an in care mi-am varsat of-ul in cuvintele puse pe aceasta foaie virtuala , citite de sufletele voastre si rasfoite de trecatori.

Un an in care nu am scris mare lucru , ba mai mult am batut ” apa-n piua” cum se zice in speranta ca imi va fi mai usor daca….ca voi uita mai usor daca…ca poate am curaj daca….si tot asa.

Am  inceput sa scriu bucurandu-ma de anonimatul care mi-l confera site-ul,apoi bucurandu-ma de prezenta voastra , de cuvintele voastre….de incurajarile si urarile voastre.

Aseara discutam (in linii mari ) cu un prieten virtual despre startul si continutul blogului.Asta m-a facut sa imi aduc aminte astazi ,ca undeva in luna septembrie am devenit  un wordpressian caruia ii place sa-si viziteze zilnic blogurile alese in blogroll ….uneori sa sa se plimbe  pe bloguri si sa citeasca.. …alteori sa lase si un gand.

Am un an alaturi de voi si nu imi pare rau de alegerea facuta.

5 comentarii
  1. Tot inainte ! In ceea ce priveste anonimatul din spatele blogaritului , asta poate da nastere unei refectii interesante . A fi sau a nu fi anonim ?

  2. Clopotel…la mai mare si cat mai multe posturi!

    • sarumana!!! 🙂

  3. și noi tot un an de când suntem împreună :-))) În noiembrie 😀
    La…mai mulți? 🙂

    • La cat mai multi !! 🙂

Lasă un răspuns

