Sări la conţinut

Coletul și livrarea cu Urgent Cargus. 

05/12/2017

O să .. . încerc să pun pe foaia virtuală ,oful meu ,fără a suna prea sarcastic, prea răutăcios. Este singurul loc în care pot scrie fără a mi se ascunde postarea. 

Pe data de 19.11.2017 , am facut o comandă la un magazin online. Nu este nici prima și nici ultima comandă. Pe data de 20 , Urgent Cargus ridică coletul format din 2 piese din magazin și intră la ei în depozit la București. Pe data de 22 la ora 2dimi. coletul i-a drumul spre destinație, la ora 9’50 intra în depozitul local. Primesc mesajul cuvenit, sun înapoi și rog să lase în depozit că vin personal să ridic. 

Ajung bucuroasă, stupoare.. . nu avem coletul complet.. . doar unul din cele două televizoare. Nu putem face livrarea. Intr-o zi -două ajunge. 

Astăzi suntem in 5.12.2017,iar eu am  rămas tot fără televizoare. Acel unul este aici, celălalt tot la capitală dar.. .. cine știe pe unde. Am sunat la Urgent miercurea trecută și m-au asigurat că în primul tranzit care pleacă în provincie va fi și jumătatea mea de coletul, astăzi am sunat din nou și mi s-a spus la fel. 

Oare câta nepăsare poate fi?. Nu mai pot să le acord nici dreptul la motivația cum că a fost Black Friday.  Și alte firme de curierat au avut, nu este singura firmă care mi-a livrat coletul în această perioadă, sunt curierate care au lucrat de Sf. Andrei pentru că aveau colete de livrat în depozite, ei nu.. .. . au avut liber . 

Poate nu sunt singura persoană, înțeleg,.. . dar nu cu un așa termen infinit de livrare. 

Data următoare voi bifa sigur altă firmă de livrare. 

Reclame
5 comentarii
  1. Doamne fereşte, doar n-oi avea de asteptat atât. Am plasat o comanda pe 30 Nov. Astăzi am primit confirmarea că, comanda a fost predată la curier şi urmează să o primesc pe 6 Dec. Sper aşa să fie, deşi am mai avut o experinţă neplăcută cu curieratul, care a găsit cea mai ieftină scuză că, chipurile, nu am lăsat nr. de telefon corect. De fapt era corect şi pe colet, iar când am arâtat asta, băiatul a ridicat doar din umeri.

    Sper să-ţi primeşti marfa care ai comandat-o cât mai curând posibil. Mult succes! ❤ ❤ ~~~~~~~~~~~

    • Si eu sper la fel,multumesc si succes!Daca ai alta firma de curierat , ai alte sanse.

  2. Ioi, asta chiar nu mai lasă loc de scuze. Eu cu ei chiar nu am avut niciodată probleme, din contră, până acum mi s-au părut cei mai profi şi curieri tare drăguţi şi binevoitori.
    Sper să se rezolve problema ta, să ne dai veşti bune!
    Sper că nu e achitat deja coletul!!

    • Nu, am ales plata ramburs!

      • Oh, ce bine!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: