Skip to content

20

21/06/2017

Stiu ca am citit undeva …candva …un text in care o sotie trebuia sa incadreze in 24h TOTUL, acum regret ca nu l-am salvat desi am zambit cand l-am citit , chiar m-a amuzat cat adevar era in acea descriere.Acum l-as fi atasat nitelus  ca s-ar fi potrivit.

Astazi se implinesc 20 de ani de cand….de cand am renuntat la Feti Frumosi cu Ilene Cosanzene, la Zmei si Povesti cu Zane( glumesc), de cand am plecat de la mama de acasa spre…..alta viata, alt viitor, alte idealuri,etc.

Nu regret,mint! Toata lumea are regrete in adancul sufletului in anumite momente.1% …poate …poate sa spuna ca nu am dreptate.Nu cred in fericirea deplina si casnicia fara secunda aia neagra cand sclipeste ideea „daca as….”.

Dar nu regret,tot ce avem este  facut de noi , impreuna si nimic nu se face fara sacrificii si suferinte .

Astazi mi-am luat liber, nu fac nimic .Norocul meu ca s-a inventat vacanta!

Nu sarbatoresc , nu am langa mine sarbatoritul, caci a  cladi si a asigura implica uneori sa nu stai pe acasa zi de zi.Dar pot privi in urma zambind.Am fost , sunt si voi fi puternica,curajoasa si nerabdatoare mereu.

20  de ani in care am mai si copilarit,am mai si crescut , ne-am educat unul pe celalalt,am educat ,crescut la randul nostru.

20 .

2 comentarii
  1. Mulţi înainte! Cu bucurii!

    • Multumesc!

Lasă un răspuns

