Skip to content

Error

22/05/2017

E primul an in care dau cu eroare ,primul an in care am uitat,nu…nu am uitat.

De fapt mi-am amitit fix cu o zi inainte ,dar am fost prea ocupata in ziua cu pricina,primul an in care nu am fost acolo sa- ti urez La multi ani.

Am fost an de an,desi tu nu ai fost niciodata,am facut blogul asta din cauza ta,am renuntat sa scriu…tot din cauza ta.

Inseamna ca daca am omis ziua,este bine.Nu ca ti-ai fi adus aminte ca am fost an de an,nuu…dar iti vei aminti…candva!

La multi ani Paul!

Sa stii ca nu am uitat! Eu nu uit,omit doar!

One Comment
  1. Dacă ai scris asta înseamnă că n-ai uitat.

Lasă un răspuns

