Skip to content

Mi-i drag si dor

11/05/2017

 …sa fiu ca altadata ,

nepasatoare stand intre  zi si  noapte ,

mireasma florilor in seara ce se lasa,

pasii tacuti ce vin mereu acasa,

mi-i drag si dor sa fiu iar dimineata,

si sa apun de fiecare data,

sa fiu inaripata care zboara,

sa fiu eu adierea-n prag de  seara,

mi-i drag si dor sa fiu ispita zilei,

cand soarele apare pe coline,

sa fiu eu steaua ce straluce-n noapte,

sa fiu cuvantul , gandul, sa fiu …soapte,

mi-i drag si dor sa fiu iar valul care,

te mangaie si iti sta la picioare,

sa fiu eu raza care te cuprinde,

sa nu te ard chiar daca e fierbinte,

sa fiu acolo , peste tot…niciunde

mi-i drag , sau dor , nu stiu ce sufletu-mi ascunde.

From → Despre mine, Poezie

2 comentarii
  1. Cred că le ascunde pe amândouă. Frumoase versurile tale! Dor şi drag îmi e şi mie…

    • Multumesc mult potecuto!

Lasă un răspuns

