Skip to content

Price and prejudice

06/02/2017

​http://m.imdb.com/title/tt01121http://m.imdb.com/title/tt0112130/30/

Am stat aseara si l-am vazut…tot! 

As fi dorit sa am timp sa citesc cartea,dar m-am multumit si cu filmul.L-am mai vazut,il voi mai revedea….sunt filme pe care le revezi si parca il vezi prima data.

Cat am fost insarcinata cu marutika,am citit numai carti de capa si spada,si romane din astea de..societate.Doamna bibliotecara era satula sa-mi dea doar de genul….”altceva nu ati vrea sa incercati?”

3 comentarii
  1. Sunt frumoase romanele de capă și spadă… Eu voiam să citesc cartea întâi, am văzut că a fost la TV aseară..

    • Mi-as fi dorit la fel dar am ajuns sclavul timpului…multumesc, o zi frumoasa!

  2. Hehe, ai zăpăcitt bibliotecara, deci? 😀
    Fain film, de văzut oricând. Musai să caut timp şi eu să-l revăd.

Lasă un răspuns

