Skip to content

Inevitabil…intrebarile

16/11/2016

 Nu sunt fulgi, inca nu!

Chiar daca s-au aratat cateva minute intr-una din zilele astea….au fost nesemnificativi.

Agitatia a inceput sa apara pe ici…pe colo.Nu cunosc pulsul din centu orasului ca locuiesc la periferie si lucrez inafara , dar cert este ca lumea a inceput sa se precipite, sa caute, sa intrebe, sa sune , sa se gandeasca, sa planuiasca , ….sa….sa…

Inca nu am intrat in acea transa, am pierdut troleul cu hipnotizatorul dar sper sa il vad si eu in curand…..desi….daca ma gandesc sa imi reamintesc…de cativa ani nu prea mai intru in transa.Beculetele mele au facut scurcituri intr-o alta noapte de ….sarbatoare!

Or sa se aprinda in curand becurile, or sa inceapa afisele, discutiile pe ici , pe colo,apar ofertele de acum,reclamele si totusi….parca nu!

Unde facem Revelionul?

Cert este ca de Craciun stai pe-acasa .Daca e sa pleci …deja se complica treburile.Cadouri potrivite sau mai putin, nu mai punem deranjul care numai daca te gandesti la el ti se taie pofta,Craciunul are ceva gust si placere …acasa.

Deja am vazut pe site-uri imagini reprezentative, supermarket-urile sunt pline de decoratiuni si dulciuri aferente perioadei.Scopul este unic:sa se vanda.

Mai stau sa treaca si Sfantul de luna asta ca poate…poate!

From → Cotidian, Despre mine

2 comentarii
  1. Pe mine mă enervează agitaţia asta şi mi se pare că cineva mă forţează să simt ce nu vreau încă să simt. E mult prea devreme, nu am nicio legătură cu nimic din toate astea.

    • Nu ma enerveaza , dar nu ma pot incadra ca restul.Poate in copilarie a fost mai usor caci acum a devenit…greoi.

Lasă un răspuns

