Skip to content

A ravni

13/11/2016

A simți un imbold puternic spre un lucru, a dori din toată inima, a jindui să ajungă la ceva, să posede ceva; a aspira, a năzui”….etc

Am participat la…o nunta inedita!Mi-a facut placere…enorma! Tot ce s-a intamplat asta noapte …a fost inedit.Pana si invitatii, si intamplarile, muzica,servirea,meniul….mirii….frumos!

Dar de aici si pana la titlu….mult …si iar este intuneric.Mi-a fost dor de inspiratia mea dependenta de intuneric.

Toate bune si frumoase , femei frumoase , care se stiu ca sunt frumoase si se bucura de privilegiul acesta , inspirand victorioase privirile lascive ale barbatilor , admiratia femeilor care stiu ca oricare dintre ele doua pot acelasi lucru doar ca nu  este acelasi interes,aceeasi dorinta la mijloc, sau invidia altora care nu stiu ca pot mai mult daca ar vrea acest lucru.

Ceva inedit, constand in faptul ca nu am cunoscut pe nimeni si ca nu am avut cu cine „ne distra”, prilej pentru mine sa pot observa (uneori voit , alteori nu),comportamente ,sa ma amuz de unele sau…altele.

Inedit sa vad ca nu se mai pune atat de mult pret pe aparitia la nunta, pe toalete si pe ….concurenta.

Am vazut oameni frumosi, populari, falosi, unici ,”bravi”,increzuti, puternici,falsi si…dornici, invidiosi ,critici…etc.

Oameni pe care nu-i cunosc.Dar…

Ce te faci cand vezi, observi, simti…etc (mai bine as pune ca titlul … etc…), ca cineva in stanga ta,  „aspira” la cel de langa tine…?Ca acele unghii false ar face orice sa se infinga si sa-si traga prada asupra,langa….suna a gelozie …dar nu e!

Eu una, nu reactionez, decat daca se amplifica lucrurile sau nu se opresc…dar ce te faci cu cineva de varsta a treia care nu-ti intelege „indulgenta”, „pasivitatea”…..”increderea”(prematur spus).Care sta si priveste si nu intelege,ofteaza in locul tau ca si cum ai fi propriul copil fara minte si care nu se gandeste la viitor.Om pentru care respectul dintre cei doi este ceva sacru,unic si cu care trebuie sa il poti pastra,stapani si care este de fapt stalpul casniciei,durata pe termen lung.Lucru pe care …sincer il admir,invidiez si cum spune titlul….il ravnesc.

Greu sa faci acel om sa inteleaga ceea ce crezi,sau gandesti tu.Doua concepte diferite,gandiri,educatii,trairi …diferite.Probabil si acum se intreaba „de ce , cum si oare”.

Sunt(em) femei care nu stiu ca „luat” este poate ceva definit,limitat,un punct fara virgula.

Stiu ca cea mai  periculoasa vietate cu doua picioare este femeia.Dar stiu ca este si mai inteligenta decat barbatul si asteptarile mele sunt ca acea femeie sa perceapa limita .

A ravni este un pacat dar de  la a ravni , la a avea …este cale lunga.

From → Cotidian, Despre mine

2 comentarii
  1. Hehehe, delicios text. Deşi tratează o problemă serioasă. Cum s-a terminat până la urmă?
    Ştii că la mine s-a dat o femeie? Nu am vrut să scriu asta la mine că na… ei, acolo m-am blocat. Ce indulgenţă, ce aşteptare? Am rămas paf… 😀

    • :)) ,am ras copios de ce ai scris.Cum sa se termine? S-a terminat polk pe furate strict cand a ajuns la el…dezamagire,si apoi am incheiat eu dimineata ca ma astepta drumul inapoi spre casa si noaptea pe vreme rea si departe…nu am mai condus niciodata.Doamna in varsta cred ca inca se mai gandeste la „cum de e posibil’.

Lasă un răspuns

