Skip to content

Dorinta de a fi femeie

11/11/2016

Cate femei mai vedem pe strada? Intrebarea care nu ma lasa sa dorm la asta ora!

Nu prea multe ,imi raspunde constiinta…ca restul suntem prea barbate si mult prea preocupate cu…restul vietii incat am lasat deoparte feminitatea si …femeie din noi.Nu, nu am uitat cum sa fim femei,daca am uita nu ne-am mai transforma uneori…

Gasim mereu motivatii care sa ne multumeasca,cum ca….vremea care e mai mereu urata,jobul care nu te lasa sa te imbraci ca o femeie,conditiile care sunt contra si cate altele.

Sunt una dintre femeile care isi intoarce privirea dupa „o femeie” si nu ca m-am reorientat…ci pentru ca…imi place ce-i frumos.

Mi-e dor de femeia din mine,de tineretea in care puteam jongla cu asta.

Femeia nu are varsta,feminitatea este nemuritoare dar noi ne topim incet si sigur hranindu-ne cu amintiri,regrete si sperand.

Din seria de aberatii nocturne.

u

From → Despre mine

3 comentarii
  1. Nuuu aberezi deloc. Mie chiar mi-a plăcut tare şi să ştii că m-am regăsit.
    Ah, şi să ştii că şi eu întorc capul după femei din alea „trăsnet”. Măi, unele cer asta, pe cuvânt 😀

    • :)) chiar asa!!! unele chiar cauta a fi vazute,altele sunt vazute desi nu vor…iar altele intra sau nu …
      Multumesc!

  2. Dacă n-ar exista regretele poate că nici speranțele n-ar exista.
    Ai dreptate, femeia nu are vârstă, nu anii o definesc, ci atitudinea.

Lasă un răspuns

