Skip to content

Dilema

20/04/2016

Poate s-a mai intalnit cineva cu situatia urmatoare si ma poate sfatui cineva.
Am primit noua factura Eon Electricitate luna trecuta,cum erau 4 coli intr-un plic m-am gasit desteapta si am pastrat
prima pagina si restul le-am ….dat pe foc!
Buunn..a venit vremea sa o achit ,problema….”d-na nu este buna pagina asta…urmatoarea o aveti?”…..ptiuuu
Am incercat sa platesc pe eon myline ,plaforma lor….eroare „plata nu s-a putut  efectua,verificati datele introduse sau contactati banca emitenta”. Am trimis e-mail la toate adresele gasite cu @…. :p.
Cine stie cum altfel o pot plati?
Dilema!

Publicat de pe WordPress pentru Android

From → Cotidian

5 comentarii
  1. Pentru alti patiti ca mine sau altfel….cu o factura mai veche,mergi la pay point ,se scaneaza codul de pe factura veche si se plateste cat doresti…..ptiuuuuu ,dilema rezolvata!

  2. Ai mai făcut plată online la ei?

    • Da

      • Atunci încearcă să pui în contul lor suma de pe factură, chiar dacă nu ai numărul facturii. Eu am făcut aşa şi s-a înregistrat plata. Mă gândesc că nu ai putut pentru că nu era foaia cu codul de bare aferent. Dar pui direct în contul lor.

        • Merg la banca astazi ca ei tre sa stie sa ma rezolve…. Multumesc mult!

Lasă un răspuns

