Skip to content

Abia astept sa se termine

29/06/2015

ceea ce abia a inceput.

Mi-e dor de voi, de citit si aberatii, nu mai am cand si am atat de invatat si ma lupt cu memoria ducand cel mai mare stes al vietii mele.

Am crescut mare, am scapat de scoala(visul copilor), am ajuns sa-mi castig exisenta , am nascut 2 copii si raspund pentru fiecare secunda a vietii lor, am mari planuri de viitor  si un mare stress:scoala  de soferi.

Abia astept sa se termine( dar sa se termine cu bine).

Tabieturile mele sunt date peste cap, nervii sunt sub talpi si emotiile gatuie si noaptea…

From → Cotidian, Despre mine

2 comentarii
  1. ups… îţi ţin pumnii să scapi cu bine şi să te linişteşti!

    • Sarumana!

Lasă un răspuns

