Skip to content

de1 Mai

30/04/2015

No, iote tomorrow vine” 1 Mai muncitoresc”… ce mai cantam….munceam intr-un cuvant, acelasi lucru voi face si maine, sarbatoresc prin munca.

Unii plecau de astazi cine stie pe unde, altii pleaca de maine care  pe unde. poate…eu voi pleca, poate…duminica ..aproape.

Abia deslusesc literele care se cam imbulzesc in fata ochilor  si mi-i tare  lene sa merg dupa ochelari , scriu atatea aberatii si sterg si corectez de atatea ori …si totusi am reusit sa citesc cate ceva de la voi…mi-a placut tare leapsa Potecutei, imi era dor sa o citesc  si cu lipsa de timp a lui Pink Points ma lupt si eu In fiecare zi , fapt pentru care nici sa citesc nu mai ajung.

Ca sa nu mai spun ca si pufoasa contribuie la lipsa mea de timp.Dar…toate la randul lor se vor aseza si rezolva.

Sa fim veseli,optimisti, cu pofta de viata si cu speranta ca ….soarele va fi pe cer in fiecare zi.

Am  dat in dodii…

Deci:gata`s gratarele, caserolele  cu mici si baxurile de bere ?

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

