Skip to content

Havanesse

19/03/2015

 Nu am plecat niciunde…nu sunt prea departe…tot pe aici pe-aproape ,numai ca….daca inainte nu-mi mai ajungea timpul acum…nu-l mai am mai deloc.Mi-am umplut si ce mai ramasese liber…un pui mic , pufos vessel si dragut ne intampina pe fiecare pe rand cu mare dor si veselie…doi ochisori ascunsi in par negri ca fraga si un ciot de codita care se leagane anevoie sau rapid in functie de starea psihica….o pufoasa care roade tot ce prinde ,un bishon havanesse

11015848_10200379970779486_8196801634664256294_n

From → Cotidian

3 comentarii
  1. Vrem poză cu rozătoarea pufoasă!!! 😀

    • Adaugat!

      • superbă pufoşenia! Ce dulce e!!!

Lasă un răspuns

