Skip to content

Feb#

08/02/2015

Nu scriam poate nimic…nu aveam vreo motivatie dar  m-a pocnit intre neuroni poatarea Potecutei  , am cetit si m-am amuzat tare …cum de fapt o fac mereu la ea…

Au inceput si asta macar e de sezon…am aparut martisoareleeee, si mai rau …iepurasii de cioco si ouale cu pricina….zau ca trebuie ceva inventat si in  miez de vara.Vara ne lipseste ceva …nu avem nimic in avans, nu ne pregatim sa sarbatorim nimic inafara de soare,nisip sau…ce gasim aproape de buzunar.

Si daca tot am intrat sa ma dau in „pestacol” cum spunea candva maruntica mea…apoi sa-I urez mai intai aci La multi ani D`agathei …daca memoria mea mai are un dram de ceva …stiu ca maine e ziua ei….zi fromoasa si ferice sa ai!!!!

From → Cotidian

5 comentarii
  1. Mărţişoare?? Iepuraşi?? În februarie?? Nah, acuma cine o fi greşit luna??

    • Lumea…

  2. Vara avem… all inclusive 😀
    Mulţumesc mult!

  3. dagatha permalink

    🙂
    Mulțumesc, draga mea! 🙂
    Știu că asta e și luna ta! 🙂
    Să ne fie… liniște!

    • Big Like!!! 🙂

Lasă un răspuns

