Skip to content

In 2015

10/01/2015

Nu o sa scriu despre ce imi doresc, despre planuri…abia am ajuns de la service….nu am timp sa ma gandesc la planuri, nu vreau inca sa-mi fac planuri…

O sa scriu pentru tine ….din cauza si pentru tine am facut blogul asta, de fapt…pentru mine din lipsa ta si din cauza ta.Ma rog!

Am asteptat cateva zile bune zic eu…am vrut sa vad daca totusi spui ceva…si nu ai mai spus nimic…asta confirmandu-mi anumite presupuneri.Urasc sa am dreptate.Nu pot sterge contul si chiar daca sterg contul…pe tine…din mintea mea nu te vo putea sterge.Nu s-a inventat „delete”pentru creier?

Ma bucur pe de o parte ca nu spui nimic dar si detest lucrul asta. Femeile…

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

