Skip to content

2015

02/01/2015

A trecut atat de repede…noaptea …a fost o trecere tare linistita, cuminte si fara waw…imbatranim….asa ni s-a spus..

Eu ma abtin, m-a tintuit gerul in casa si proasta organizare a orasului… sfarsitul anului 2014 a fost unul neasteptat pentru  oamenii de la conducere, fapt pentru care petrecerea de final de an nu a mai fost una cu waw.Daca ma gandesc putin ….de cativa ani petrecerea de final de an nu a mai fost cu waw demult la noi in oras…asta e!

A inceput …altceva, altul altfel.Daca nu va fi …il vom face sa fie….am ajuns candva la concluzia ca trebuie sa am grija ce imi doresc….

Va doresc un an plin, impliniri multe , realizari serioase si….si sa invatam sa mai si zambim…chiar daca uneori ironia sortii nu ne-ar lasa.

5 comentarii
  1. La mulți ani! 🙂
    „Waw”-ul cred că trebuie să-l căutăm altundeva! 🙂

    • La multi ani…cred ca ai dreptate…. 🙂

  2. Şi pentru mine noapte de anul nou a trecut fără ceva spectaculos! Am avut musafiri şi am fost ca băgată în priză, să nu le lipsească nimic. M-am simţit foarte bine cu ei alături! Ei de asemenea s-au simţit foarte bine,… mai vor şi anul viitor! Totul a fost minunat!
    Trecerea din vechiul an, în noul an a fost simplă şi frumoasă!
    Ai un week-end minunat, drag mea! 🙂

  3. An Nou cu bucurie!

    • La fel si tie Fluturas!

Lasă un răspuns

