Skip to content

Bilant 2014

29/12/2014

an

Se spune ca anii trec….mare adevar!

Se spune ca la sfarsitul fiecarui an , se fac bilanturi…..mare adevar!

Se spune ca daca; nu plangi des , nu ai parte de intensitate in fiecare zi, nu te lovesti de greutati, nu razi in fiecare zi … traiesti pe de rost….mare adevar!

Multe se spun….si toate-s adevarate , ca de nu ar fi spuse de catre oameni , poate…nu ar fi adevarate.

A mai trecut unul, alaturi de voi de aici, alaturi de cei dragi mie, alaturi de cei dragi noua….asa de repede va trece inca unul si inca unul si inca….tot asa.Anii trec , facem bilanturi, ne punem noi dorinte sau vechi dorinte asteptand sa putem sa ni le si implinim.Toate la randul lor insa!

Am realizat anul acesta….multe zic eu.Un lucru e cert, nu m-am schimbat ca persoana, ba am devenit mai ocupata ca anul trecut , insa….sunt aceeasi.Daca este ceva ce anul acesta nu am facut? este ca nu m-am ocupat de tine, ca nu am vrut sa aleg,sa culeg, sa imprastii….sa las in urma si sa trantesc usa dupa mine….dar am decis sa o fac.

Nu de maine , nu de poimaine ci din clipa aceasta…de azi…de acum.Te las acolo, ei ,pentru ca i-ai jurat ceva, i-ai promis multe, ai pasit alaturi de ea prima data si eu la randul meu .Si daca cineva este indreptatit sa primeasca totul….atunci negresit este cel de langa tine ….si nu odata ti-am repetat aceste fraze intrebandu-ma tu apoi de ce insist pe aceasta tema…..pentru ca sunt femeie dragule, pentru ca am si eu ceva drag mie…..pentru ca …pentru ca si pentru ca…..

Nu uit,iert greu si scot greu pe cineva din suflet.

Se spune ca odata cineva intrat in inima ta , isi creeaza propria sa camera care rame vesnic acolo cu o usa inchisa.

7 comentarii
  1. 🙂
    Te tot cotesc din umbră…mai las câte un semn…și zâmbesc… Pentru că există ceva…familiar în povestea asta țesută aici, Tink! 🙂
    Numai bine! 🙂

    • Multumesc… numai bine si tie….

      • Citesc*

  2. Un an plin cu tot ce e mai bun!!

    • La fel si tie!!!! 🙂

  3. Dragă tink3rbe11, îţi doresc ca noul an să-ţi aducă numai împliniri şi bucurii. Să fii sănătoasă şi iubită!
    Te îmbrăţişez cu mult drag ❤ 🙂

    • Multumesc Stef!

Lasă un răspuns

