Skip to content

de.. buna dimineata

15/11/2014

Te-ai suparat, te-ai simtit oarecum ofensat, ti-ai indreptat de ciuda , privirea in alte locuri, iti preocupi mintea cu cele zilnice si cu noutati….dar gandul oricum te va duce inapoi, macar o secunda pe zi….daca nu si de mai multe ori…pe zi.

Simti  ca efortul tau, nu a fost apreciat….dar te inseli.A fost apreciat, dar o femeie mofturoasa ca mine,se astepta la altceva.Mereu ,ma astept la altceva.Imi place sa vad in om partea pura si reala , nu cea plagiata sau falsa.Esti in stare de mai mult. si stii si tu asta.

Eu sunt eu, nu m-am transpus niciodata in ceva ce nu sunt, astept ca si celalalt sa faca la fel.

Nu mint, urasc minciuna si astept ca si celalalt sa faca la fel.

Spun ce cred, cum cred si nu menajez, astept sa poata sa faca si celalalt la fel.

Cer prea multe, am cerut candva preaa mult?…..nu cred! 

M-am confruntat saptamana aceasta, cu rautatea femeilor.Grea incercare, am ramas marcata oarecum.Am spus candva demult, ca femeile sunt de zece ori  mai rele decat barbatii……imi sustin parerea, sunt mai rezistente decat barbatii la stari dure,triste,apasatoare, neplacute…imi sustin parerea.  

Femeia este unica in felul ei, putine dintre noi au acelasi fel de comportament, doua femei arareori sunt compatibile , doi barbati gasesc lucruri comune si se complac adeseori ….insa femeia…..oricand gaseste un motiv de chichita.

2 comentarii
  1. nici nu merită să pui la suflet…

    • Oamenii pacatosi …pun la suflet!

Lasă un răspuns

