Skip to content

Mi-e dor de tot…

05/11/2014

…si n-am mintit  nici macar cu un cuvant din toata conversatia pe care …recunosc ,cu intentie am lasat becul aprins pentru a fi deschisa….spuneam, mi-e dor sa mai citesc o carte, mi-e dor sa mai pot incropi o postare pe word…

Am deschis blogul astazi, si am aruncat o privire in trecut, scriam din suflet…. si pentru mine …scriam bine chiar! Am recitit postari nascute din cenusa noastra, a mea …,si parca nu erau ale mele,Astazi nu cred ca as mai reusi sa scriu asa…ca atunci.

Gandul acesta m-a intristat, mult , si asta din cauza ca tu, candva demult, m-ai declasat atat de tare legat de felul meu de a scrie, incat mi-au secat cuvintele   de atunci ,totul.Am mai incercat sa compun…am esuat de fiecare data .

Apoi timpul mi-a luat incet incet si curajul de a mai incerca.

Am imbatranit….si totusi nu te-am lasat sa pleci,drept razbunare a ceea ce ai facut si spus.

Timpul a trecut, s-au scurs cativa ani buni …ma intreb daca mai stii cati…nu este ceva ce pot controla, mintea nu uita oricat as incerca .

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

