Skip to content

Din cand in cand

27/08/2014

      Nu mi-am lasat demult amprenta cuvantului pe pagina , am inceput sa uit cum este sa stai si sa asezi tot ce-ti vine in minte , intr-o singura propozitie daca se poate, numai sa aibe sens si sa prinda si conturul unei povesti. Acum, nu mai alearga atat de multe cuvinte care sa se izbeasca furioase de usa, nu se mai involbureaza apele gandurilor  atat de tae incat sa iasa din matca, nu mai bat vanturi salbatice care sa formeze invartecusuri ….este liniste, tacere si calm.

  Mi-e bne pot spune, desi….andrenalina lipseste cu desavarsire uneori.

Nu mi-am terminat inca cafeaua, privesc in fata mea pe feresatra si ma bucur (pot spune) de ultima mea zi de concediu….Am cetit ceva trist ….si nu stiu ce sa scriu mai departe…, am cetit cum ca „Timpul este crud , realitatea este dura , si zambetul este salvarea . ” la o fetita care spune ea , ca adora sa scrie si ma gandeam ca undeva in timp am mai citit o fetita care adora sa scrie si subit , intr-o zi nu a mai scris nimic.Sper sa nu fie cazul si aici.

  Am cetit poezioara Potecutei  si incepe clar sa devina o poezie pur wordpress-iana!Cum a spus ea ” mare si cu de toate”.

 

2 comentarii
  1. Mulţumeeesc! Poate punem şi de o nuvelă, cine ştie? 😀

    • :)) da…de ce nu!

Lasă un răspuns

