Skip to content

Ploaie de sfarsit de mai

27/05/2014

Privesc prin ochiul de feresatra  lasat neacoperit, …cum fulgera.Stau cu fata spre nord si la fel cum soarele rasare in ochii mei in fiecare dimineata,…la fel fulgera acum…

Una din ploile de sfarsit de Mai…cu tunete si fulgere, cu latrat de caini si strigaturi repezite a celor prinsi de ploaie….fara umbrele.Se intuneca incet, dar sigur…noaptea, parca vine mai linistita dupa o zi torida, racorita seara intre zi si noapte.

Mirosul puternic de salacam imi lipseste…ploaia l-a alungat…l-a spalat.Inainte de inceputul ploii, ciripeau pasarelele vesele…iar puii din cuibul de sub balcon faceau galagie….mama lipsea si ploaia venea.

Sunt stresata…extrem de stresata…si  nesuferita si in loc sa imi incurajez copilul mai tare il stresez si pe el.Ne-am inscris la pedagogic….maine avem prilemele  preliminarii….circul a inceput…odata cu ploaia!

Urmeaza alt stres si alte zeci de emotii si nervii mei distrug totul in jur.Nu reusesc sa ma consiliez singura ca alte dati…cred ca ma depaseste…si singura`s si n-am cui spune si cui ma vaita.Aiurea…cine a inventat cuvantul stres si stresul in sine .

Si ploaia cade, apasator parca , facandu-mi in ciuda ca ea se descurca in orice situatie…mai putin eu.Si ploua!

From → Cotidian, Despre mine

4 comentarii
  1. Cum n-ai cui spune? 😉

    • 🙂

Trackbacks & Pingbacks

  1. Între întrebare şi răspuns… o viaţă | Poteci de dor
  2. Într-un suflet de copil… | Poteci de dor

Lasă un răspuns

