Skip to content

Matrice

10/05/2014

Imediat ce mi-a intrat in raza vizuala, am stiut cum ca este a ta….am simtit o agitatie si o nelinsite  interioara, desi, in spatiul in care ma aflam eram in sigurant… si eu…si secretele mele, o emotie ….de bucurie parca, desi, s-a transformat rapid intr-o strangere de inima…apoi un mare gol de tristete si …sadic….am sfarsit cu un zambet in coltul gurii de satisfactie.Iar sunt mai in avantaj decat tine…de fapt…mereu am fost.

Ti-am scris , in ciuda faptului ca tu una spui si alta faci…ca de altfel cum faci de 3 ani incoace…apropos…au trecut 3 ani…acusica este iar ziua ta…voi fi aici sa-ti spun La multi ani…voi fi acolo …nu langa tine ci in mintea ta si auditiv vei auzi urandu-ti ceva…doar asa…ca sa stii ca am fost an de an si tu niciodata…

Iar tu nu vei sfarsi sa-mi spui iar cum ce ma iubesti, doresti si ” all inclusive”.Nemarginite sunt caile vietii, imprevizibila sunt eu .

Eu am ajuns la stadiul in care am separat sentimentele  bune de cele mai putin bune, cele care au fost, sunt si vor ramane ” no mater what”!Tu?

Ti-am creat un locas anume acolo, un locas care nu il va putea lua nimeni, dar care din nefericire s-a inchis , iar ce a ramas captiv …priveste doar pe fereastra.

Am inceput acest blog   cu tine si despre tine…..dar…pentru mine.Din cauza ta mi-am pierdut deseori cuvintele si curajul de a spune tare ce gandesc, sfarsesc gandurile mele zburand aiurea .

 

 

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

