Skip to content

Hristos a Inviat!

26/04/2014

 Au trecut toate zilele de sarbatoare…mai sunt doua, dar de leneveala…nu de sabatoare!

Am lipsit cu desavarsire …datorita noii achizitii…una mica cu 4 roti ce te duce unde vrei si cand ai tu chef!

Ne plac plimbarile,calatoriile, mai ales, stiind ca este a naostra si acea satisfactie nu o poate inlocui absolut nimic altceva.

Am umblat zilele astea, cat alta data intr-o luna intreaga.Am si muncit…de marti am reanceput serviciu,l dar asta nu a fost o opreliste in a ne plimba uneori…dupa-amiaza.Nu ester prima in viata noastra , dar ne bucuram ca si cum ar fi prima.

Au fost sarbatori ploioase dar…frumoase.Am profitat de ziua cu soare in ziua de Paste pana seara.

A inverzit totul, a inflorit totul…este minunat totul …in fiecare dimineata in drum spre servici, admir copacii,iarba si tot ce inseamna natura.Cum spune maruntica mea uneori la iarba verde..mai taceti ca nu pot auzi natura!Noi o ascultam cum vibreaza….

In tot amalgamul acesta de sarbatori …ai fost prezent in mintea mea …desi nu doresc asta.Cand ai sa intelegi ca trenul tau a trecut demult!In urma mea te-ai trasformat…rau de tot as putea spune…am fost schimbarea in viata ta….dar nu ai stiut sa o folosesti bine…ai ratat peronul potrivit si ai ramas agatat intre 2 peroane….nu te voi ajuta sa cobori…nu ma lasa inima….sorry!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

