Skip to content

tehnologia ne omoara

23/01/2014

si la propriu si la figurat,de cand s-a intamplat , am auzit doar franturi despre si striri scurte.Probabil ratiunea mea s-a revoltat ca  si la altii si am refuzat sa privesc la tv ci doar sa ascult o  data….cel mult de doua ori pe zi ce s-a mai intamplat….atat am vazut, scurt o stire, cum ca s-a….si astazi cum ca se trag la fund.

Si ma gandeam eu ,in mintea mea ingusta si poate marginalizata uneori , cum ca, un om simplu poate gasi pe altii si o gramada de up-datati la versiuni noi si free nu au reusit,

Ce sa mai tehnologia omoara si salveaza doar daca stii ce sa apesi.

Murim pe rand sa evoluam si evoluam morti.

From → Cotidian

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

