Skip to content

…si duse`s toate

28/12/2013

 Atat de repede-au trecut de parca am batut din palme .Nu am simtit povara zapezilor de altadata ,nu am avut scartait sub talpi.Mosul s-a strecurat atat de tacut anul acesta incat somnul copiilor nu a fost tulburat de nimic …nu m-a mai fermecat ca alta data sclipitul beculetelor din geamuri sau din propriul bradut…astazi ma intrebam daca locul lui mai este in casa…Colindatori nu au fost …as putea spune chiar deloc…ori traditiile se pierd incet dar sigur …ori la marginimile orasului nu mai sunt copii!

M-am odihnit…cred ca asta as putea afirma linistita.Nu m-am preumblat prea mult, nu am colindat decat parintii si nici copii nu au avut chefuri prea multe.Am senzatia ca anul acesta cei mai multi dintre noi si-au petrecut aceste zile in sanul familiei….

A fost intr-adevar un Craciun linistit!

From → Cotidian, Despre mine

7 comentarii
  1. Dan permalink

    La mulți ani !, frumoși și buni.
    Un an nou plin de realizări, succese și bucurii. Și sănătate. Multă sănătate !

    • Multumesc! 🙂

  2. Stefania permalink

    La cumpăna dintre ani, îţi doresc din suflet, draga mea tink3rbe11, ca anul 2014 să-ţi fie aşa cum ţi-l doreşti tu! Fii binecuvântată cu multă sănătate şi fericire, în toate zilele vieţii tale ce vor fi să vină!
    An Nou Fericit! La mulţi ani, draga mea tink3rbe11 ! 🙂

    • Multumesc! 🙂

  3. Urări de sănătate şi multe bucurii împletite cu succes pentru noul an!La mulţi ani!

    • Multumesc asemenea! 🙂

  4. Stefania permalink

    Bine mai spui, draga mea tink3rbe11. S-a dus Crăciunul şi aşteptăm să păşim în noul an cu speranţă şi încredere că va fi ma bine.
    Crăciunul este sărbătoarea familiei, aşa am învăţat eu de acasă, iar eu de când mă ştiu l-am petrecut doar în familie, aşteptând colindători. Când eram mică mai mergeam la colindat la vecini şi rude, dar cu trecerea timpului, nu am mai mers la colindat, pentru că la noi, fetele nu merg la colindat decât băieţii.
    Eu am avut un Crăciun frumos şi sunt recunoscătoare pentru asta.
    Te îmbrăţişez cu mult drag.
    O zi minunată îţi doresc draga mea 🙂

Lasă un răspuns

