Skip to content

Mama cand ninge?

27/11/2013

 S-au tot dat coduuri de ninsori…am fost  inclusi, dar n-am avut fulgi.

Arata la teveu de peste tot, cum ninge „pe nepregatite”  dar la noi inca nu a ajuns.

Am auuzit acum vreo 2 seri ca ar fi sanse si spus cu voce tare copilul din mine….ninge acusica! Si ea a avuut atunci urechile ciulite si a auzit.

De 2 zile ma intreaba „mama cand ninge” si eu repet acusica!

 Las`ca o veni ea zapada si pe la noi si o sa mai vrem  ,iarba verde, asfalt uscat si cateva raze  calde si vesele.

Si totusi……mama…cand ninge?

 

7 comentarii
  1. Dan permalink

    Puţină răbdare… 😛
    Că nu mai e mult şi o să aud şi întrebarea : „Mamă, când pisici scăpăm de zăpezile astea ?”

    • Eu sigur o sa intreb! :))

  2. Nici la noi nu a nins, în schimb este foarte frig. Acum suntem cu toţii nerăbdători, atât cei mici cât şi cei mari, să vedem primi fulgi de nea. În curând vor veni şi ne vom bucura de de dansul lor.
    Ai o zi minunată draga mea tink3rbe11! 🙂

    • Astept sa ninga pentru frumusetea peisajuluiu…frigul nu ma prea incanta!

  3. Nici la mine nu a nins, asa ca nu iti fa probleme ca esti singura. Eu sper sa ninga putin mai inainte de Craciun. Nu imi place cand sunt troiene, dar ador fulgii de zapada.

    • Imi place Craciunul cu zapada…altfel nu-i vad rostul.

      • Da si eu cred la fel. Nu este Craciun fara zapada. Numai in America vezi asa ceva. Mos Craciun cu sania pe nisip.;))

Lasă un răspuns

