Skip to content

**_**

23/11/2013

Lipsa de litera „a”…plimbat rapid prin oras ….au inceput decorarile,luminitele timide inca,stinse.

Stelutele,abtipilduri cu mosi,brazi …goi inca.

Oameni la fel de mohorati,tristi dar in goana Black fara a se mai gandi ca totul este o facatura afurisita.Numai minciuni.

Amorteala inca ….asteptam fulgii….la Tupilati cica deja ninge….n-am atins primu fulg al iernii 2013.

Nu am nimic destept …am o dorinta si o spun din timp Mosului ca poate pana de Craciun gaseste o solutie.Vreau putin timp in plus, mai multe cuvinte in tolba pentru mine…motivatii mai multe.Sanatate pentru toti.

 

4 comentarii
  1. Sper şi îţi doresc ca Moşu să-ţi îndeplinească dorinţa, draga mea! Te îmbrăţişez cu mult drag 🙂

    • Da…si eu sper.Multumesc Stef!

  2. O să atingem de mâine şi primii fulgi. Aşa ne „ameninţă” 😉

    • Au devenit parca un mit zapezile de altadata …cele din copilarie…

Lasă un răspuns

