Skip to content

….si totusi…

04/11/2013

Si totusi….mai este inca ceva, ceva ce te-a indemnat sa urci dealul, sa scazi viteza….sa ma vezi.Nu te-ai putut totusi abtine….ai incetinit….ai semnalizat…ai ezitat….ai oprit…ai plecat mai departe….ai intors masina ….ai calcat viteza …si totusi…..si totusi ai incetinit putin si te-ai bucurat ca m-ai vazut.Nu te-ai putut abtine…ma bucur ca ai stiut sa taci, sa intelegi si sa nu faci miscari gresite.Nu te-ai risca…stiu, si nici pe mine nu m-ai risca.

Stau si ma intreb de atunci …de ce totusi astazi ai urcat dealul.De ce astazi….de ce nu si in alta zi…..

Stau si ma intreb de ce inima mi-a luat-o la goana per moment  ca apoi sa intre teama in scena .Stiam si asteptam de ceva vreme aparitia ta.Ti-am sortit sa nu ma uiti….ai incercat, stiu; m-ai injurat, stiu; ti-ai promis si chiar ai incercat….si totusi…

Ti-am spus candva ca inima nu cere sfaturi si nu asteapta logica si gandul cel drept sa i-a decizii.

.…si totusi , eu te-am mai vazut….mai putin tu pe mine!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

