Skip to content

Ora de iarna…sau ora pentru ce?!

30/10/2013

  Am avut 2 zile grele…ieri s-a lasat chiar cu cadere psihica….mereu  mia displacut si m-a demoralizat fapul sa-i spui cuiva ca faci in zadar, iar el sa spuna ca nu este in zadar, sa ii repeti prin fapte si sa ajungi la disperare ,ca sa intelegi de fapt ca unii din propriul orgoliu , nu tin cont de sfaturi pana nu vad cu ochii lor.Mama ei de scoala !

A trecut astazi,

Am ascultat ceva dimineata la radio si mi-a placut, desi e trist, dar atat de adevarat ,incat este imposibil sa ramai impasibil.

1394345_10151695533732256_1323337498_n

Trecand peste aspecele zilelor care nu mai seamana  parca a octombrie, incerc sa fur de la soare veselia…insa este greu.parca u are lipici. ma dor tamplele de parca stau sa explodeze, imi tiuie urechile parca mai des ca altadata ….ori poate mi se pare mie.

Te-am revazut sambata….chiar imi era dor sa te revad, a fost in scurt, a fost in mers dar ma bucur ca…te-am vazut doar eu.Am asimilat atat de repede imaginea, incat iti vad zambetul si acum….continutul  semana atat de bine cu cea a familiei din ziua de azi ,incat m-a facut sa zambesc.Eu aveam in spatele meu clasicul copil de azi ,cu castile stereo in urechi si cu ochii aruncati pe fereastra .Acelasi  copil aveai si tu in spatele tau…..sotia era tot undeva in spate langa copil ….intretinand armonia .Tipic…..

Am tanjit atat de mult sa scriu …..am …aveam atat de multe cuvinte sa scriu ,incat acum nu reusesc sa le strang toate laolalta si sa le astern una langa alta.

Imi vin in minte doar franturi ….din tot ce aveam am mai ramas cu nimic….

As vrea sa fie soare duminica….mi-e dor de codru si de natura,de fosnet de frunza , de culori si de linistea aceea unica.

Mi-e dor de multe

5 comentarii
  1. poate ca n-ai ramas chiar cu nimic. sunt amintirile, bucuria ca ai trait ceva frumos si ca ai putut sa simti cu tot sufletul 🙂

  2. Stefania permalink

    Ai avut o zi încărcată de emoţii, draga mea tink3rbe11, bine c-a trecut.
    Sper şi îţi doresc din toată inima mea, ca ziua de astăzi să-ţi aducă numai bucurii.
    Te îmbrăţişez cu mult drag. 🙂

    • De o vreme am numai zile incarcate si se aduna atat de repede ,incat clachez uneori.Mama spune ca inca sunt tanara si ca nu ar trebui sa se intample , dar….problema mea este ca traiesc orice fleac cu intensitate.iar asta ma consuma.

      • Stefania permalink

        Mă regăsesc în tot ce spui. Şi eu fac la fel ca şi tine, chiar dacă nu par, realizez că unele lucruri chiar nu merită să înveteşti nici timp, nici emoţii şi totuşi mă consum. Pote mă voi învăţa vreodată minte, pentru binele meu.
        Te îmbrăţişez draga mea. 🙂

        • Multumesc Stef! >:D< Multe nu merita si totusi…..O seara linistita sa ai.

Lasă un răspuns

