Skip to content

La inceputuri

18/09/2013

 Am inceput anul scolar…dezamagita mami ce-i drept (cand or fi si ele , mamele , multumite vreodata…), dar eu chiar daca sunt mica sunt si curajoasa si descurcareata.

Nu am imagini…eu nu am …chiar nu m-am imbulzit ca altele sa fac poze in stanga si in dreapta ca inca nu este cazul.Putin ciufuliti si cu banii luati din buzunare am inceput anul scolar si bugetul este oricum insuficient toamna, la cate cerinte sunt , asa ca….las ca timpul le aranjeze pe toate.

Noroc cu mine ca inca nu sunt asa de pretentioasa si nu vreau neaparat gentuta cu Barbie sau Sophie sau….las ca si ce am e bun si e chiar frumos. Si daca nu am fost lacoma, Doamne Doamne m-a rasplatit.Mi-a dat ….pardon, ne-a dat doamna invatatoare la toti ghiozdanele mici si frumoase.Numa` bun sa ne punem sticluta cu apa, ceva de papat si …ce-om mai vrea.Si toata lumea  multumita.

La cata teama mi-a fost de acest inceput si cate emotii mi-am facut …..am ajuns la concluzia, ca mare parte din ele ,le-am facut degeaba.Merge cu fratiorul la scoala….vine singura de la scoala…vorbim la telefon….ce sa mai…fetita mare!

Ah! i have the ring!! 🙂

From → Cotidian, Despre mine

7 comentarii
  1. Congratulations!

    I have nominated your site for the Versatile Blogger Award.

    More about this nomination is at
    http://theoandtheblog.wordpress.com/2013/10/01/versatile-blogger-award/

  2. Stefania permalink

    Mult succes în noul an vă doresc draga mea tink3rbe11 ! Te îmbrăţişez cu mult drag! 🙂

    • >:D< Multumim!!!!!

  3. Un an bun si cu multe premii! 🙂 Va imbratisez cu drag!

    • Sa dea Domnul! Multumim!! >:D<

  4. Atunci are mami motive să fie fericită cu aşa fetiţă cuminte! 😉 Vă ţin pumnii, fetelor! 😀

    • Are mami…multumim mult Potecuta! 🙂

Lasă un răspuns

