Skip to content

Eu si despre mine

05/09/2013

Mi-am aruncat inima in foc fara sa ma gandesc daca va fi arsa la final sau poate doar putin”bronzata”.
M-am avantat cu capul inainte precum o pasare de prada , fara sa ma gandesc ca s-ar putea „sa-mi rup gatul” iremediabil sau remediabil pe timp foaaarte indelungat.
M-am lasat prada increderii ,crezand ca oamenii sunt oameni (asa cum se si numesc), negandindu-ma ca uneori, sau,…adeseori animalul din noi uita de reguli si nu tine cont decat de instinctul de supravietuire.
Mi-am pus sufletul in palmele deschise din fata mea, de atatea ori,incat astazi ma intreb daca maine voi mai avea ce sa pun pe ultima carte.
Mi-am lasat mandria deoparte de cele mai multe ori ,sperand ca celalalt sa inteleaga  pactul pe care incerc sa-l fac.Draceasca faza.
Mi-am lasat lacrimile sa curga uneori in desert, alteori in plina lume si astazi ma intreb de ce?!
Am decis sa trag linie , sa fiu stapana pe ceea ce decid…..imi suna atat de cunoscuta fraza asta incat….incat mi-e teama sa ma gandesc ,ca maine, un simplu cuvant ma poate intoarce, ca sunt atat de induplecabila si atat de vulnerabila de cele mai multe ori, incat increderea mea in mine nu mai iese la suprafata de cele mai multe ori.

2 comentarii
  1. Doamne, ce mult mă regăsesc eu,în rândurile pe care le-ai aşternut aici.
    Şi eu mi-am promis că o să-mi stăpânesc emoţiile şi voi fii idiferentă, dar m-am minţit de atâtea ori, încât, m-am lecuit în a-mi mai face promisiuni.
    Te îmbrăţişez draga mea tink3rbe11! 🙂

    • De cate ori am scris asta Stef si nu am reusit niciodata….dar de data asta sunt tare decisa!
      Multumesc din suflet si un sfarsit de saptamana linistit si placut sa ai!

Lasă un răspuns

