Skip to content

Melodie,cuvinte…ganduri

04/09/2013

 Am ajuns …obosita si cu o durere stresanta de cap si sfasaietoare.Flamanda si decisa.

Incerc zi de zi sa ma aliniez , sa ma adaptez si sa pot multumi pe toata lumea.Nu stiu cat pot si cat imi iese bine…am ajuns sa nu ma mai prea intereseze.Este greu si obositor.Dar imi ocupa in cea mai mare parte din zi  mintea si nu mai am vreme sa ma gandesc la cate in luna si in stele.Si asta este bine , zic eu! Timpul trece mult mai repede asa si decat cu ganduri multe si apasatoare mai bine fara.

De vreo 2-3 zile ma gandesc sa-ti scriu …si astazi o sa-ti scriu.Eu am tacut bine vreo luna….m-ai intrerupt tu cand mi-ai scris.Am avut o zi in care eram decisa sa pun finalul la locul lui si sa ma retrag dar …timpul ca de obicei nu mi-a permis sa si pun in practica.Astazi am si timp si simt eu ca si cuvintele le am in buzunar …

 Imi potolesc foamea cu ceva fugar si imi potolesc stresul cu muzica si zic eu, pana peste un ceas o sa fiu din nou fresh.

http://www.youtube.com/watch?v=0ZNI_nzhzPY

Ce sa fac eu daca copilul din mine a ramas la fel de razbunator, naiv si uneori prea concis.

Imi place sa ma joc si de data asta chiar nu ma condamn pentru acest an de targuiala.

 

 

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

