Skip to content

Sarutul Toamnei

27/08/2013

 Am fost in intampinarea ei…am stat in stropii de ploaie, sa admir culorile-i pastelate si  frumusetea padurii scaldata in aburii de toamna atunci cand ploua.M-am plimbat prin bura diminetii de toamna la poalele padurii si nu mi-a parut rau nici macar o clipa ca am ascultat ziua, cantecul ploii si noaptea am adormit leganata de picaturile ce cadeau linistite, in ritm sacadat , de pe crengile copacilor pe cortul meu.

Am ascultat povestile raului ce vuia in amonte si fasaia in aval….ce daca apa nu era limpede ca soarele de vara, ce daca pestii au refuzat sa se prinda in carligul unditei marunticii mele…niciodata nu este prea tarziu.Nivelul apei nu a mai crescut ca atunci ,cand ziua a fost soare si noaptea a plouat putin.De data asta a plouat adeseori si  nivelul a fost cam acelasi neamenintand cu cresterea.M-a sarutat pe frunte si sarutul ei a fost de asta data unul cald….

Bun venit toamna!

DSC01447 OLYMPUS DIGITAL CAMERADSC01442    DSC01394DSC01458DSC01449 DSC01405

4 comentarii
  1. M.C. permalink

    Eu incă încerc să mă obişnuiesc cu invazia Toamnei. Cam devreme…

  2. pe mine nu prea mă bucură… 😦

    • nici pe mine , da`…asta e

  3. Pare blândă în fotografii…

Lasă un răspuns

