Skip to content

Dezamagitor,dezolant…

20/08/2013

Ca niciodata, de cand lucrez la firma aceasta, nu am avut concediu 3 saptamani. In toate aceste zile m-am gandit aproape zilnic , unde sa merg 2-3 zile sa ma relaxez.Am cautat pe google si nu am gasit mare lucru.Am intrebat pe ici pe colo,  de anumite zone apropiate , caci bugetul este mic si nu intra excapadele in schema anul acesta si am auzit , ca ar fi ceva frumos si de interes la Baicu , Izvorul Alb.

Da-i si intreaba pe cine a mai fost ” da, este frumos….ca la mare.nisip, apa, soare”….zic, mai …tre`sa ajung si pana acolo.Caut pe goangal si gasesc imagini cu „zona de agrement” Casute de  vacanta , hidrobiciclete, o barca- doua ,amarate….In fine.Totul pare ok, frumos si merita drumul.Nu-mi arunc ochiul pe harta ca nu-s sofer si n-am naravul.DSC01367

Sotul meu, vine cu ideea sa tragem o tura intr-o seara sa vedem cum este si daca este bine mergem acolo la sfarsit de saptamana.Urcam prietenii in masina, si du-te pe langa lac….spre……marea dezamagire.DSC01366

Dupa un drum lung de vreo ora, un drum anevoios si greoi(norocul fu ` ca masina este autoutilitara si merge pe un astfel de drum), ajungem la marea destinatie.Nu va pot descrie in cuvinte cat de dezamagita am fost.O imagine dezolanta, o mizerie  pe care nu mi-am putut-o inchipui ca ar fi.Nu facut poze la cea mai dezolanta parte.Nu m-a lasat inima…pur si simplu nu am putut. DSC01365Imaginile care le vedeti sunt partea buna de acolo….sau putin buna.

          Pacat de pescarusii care poposesc in zona ,desi ,marea este casa lor de bastina…                    

DSC01352

DSC01368

           Pacat de privelistea pe care ne-o ofera Ceahlaul si Lacul in sine, pacat de aerul curat al zonei si de traseu in sine.

DSC01363

DSC01341

DSC01353

DSC01374

7 comentarii
  1. 😦 Păcat de loc…

  2. Stefania permalink

    Îmi pare rău că ai întâmpinat aceste neplăceri, din cauza unor iresponsabili care nu se gândesc decât la ei. Sau distrat bine şi-şi lasă amprenta,… păcat.
    O seară minunată îţi doresc, draga mea tink3rbe11 ! 🙂

  3. pacat ca n-ai avut parte de cateva zile de relaxare, poate cat mai tine caldura reusesti sa te destinzi si tu pe undeva

    • Merg in week-end(daca tine vremea), dar voiam in alt loc decat cel obisnuit….

  4. M.C. permalink

    Nu ştiu de ce, dar nu mă miră. Poate am devenit eu extrem de sceptică, dar parcă totul e în cotinuă distrugere în ţara asta…
    Putem oare schimba ceva? Suntem dispuşi să părăsim comoditatea fotoliilor pentru a mişca ceva din loc?
    Unii probabil am dori. Dar ceva lipseşte…

    • De ce trebuie sa ne motiveze ceva ca sa miscam?

      • M.C. permalink

        Păi n-ar trebui!
        Dar nici cu motivare nici fără nu se mişca nimic. C-aşa-i românul, dacă ăla nu face, eu de ce să fac
        Şi bineînţeles, de vină sunt ăia de la conducere dom’le….

Lasă un răspuns

