Skip to content

Despre Soare

12/08/2013

 Daca tot nu ne slabeste cu gradele si a ales sa ne parjoleasca atat la propriu  cat si la figurat , eu zic sa il ” barfim” putin.Nu se va supara , fac pariu, ca va straluci si cu mai mare intensitate , caci , asa cum spunea o fosta patroana de-a mea ,” mai, daca ma barfiti ,inseamna ca sunt cineva”!

  Soarele este steaua aflata in centrul sistemului nostru solar,energia care provine de la soare (lumina,caldura,etc), face posibila viata pe Pamant . Soarele este o foarte puternica sursa emitatoare de radiatii. .Dar nu vreau sa vorbesc despre el din punct de vedere astral.

Lumina Soarelui prezinta cateva proprietati biologice interesante.Lumina ultravioleta de la Soare are proprietati antiseptice si poate fi utilizata pentru a steriliza diverse obiecte.Insa, poate provoca arsuri , deshidratari,boli de piele,etc! Are de asemenea și alte efecte medicale, cum ar fi producția de Vitamina D , un nutrient care sustine dezvoltarea sanatoasa a oaselor si a unui sistem imunitar mai puternic. 

Expunerea la soare , poate ajuta la ameliorarea unor afectiuni ca artrita , astmul bronsic.

Soarele inseamna pete pentru multe dintre noi. Fie ca sunt reactii alergice sau reactii normale, acestea sunt cauzate de soare.Si parul sufera in sezonul estival.Sufera de deshidratare, si schimbari.

Din cauza expunerii excesive la soare o persoana poate sa para mai in varsta. Razele soarelui modifica textura pielii, dar si elasticitatea acesteia, iar fermitatea i se va diminua.

Nu trebuie sa stam la soare mai mult de 10-15 minute ca sa acumulam doza necesara de Vitamina D .Iar aceste expuneri trebuiesc facute doar de 2-3 ori pe saptamana.Insa, noi avem o dambla(mai ales femeile), de cum vine vara si soarele se dezbraca de haiele groase, aruncam si noi din textilele de pe noi si ii aratam cat de Eve suntem si cat ne mult ne plac mangaierile lui.Chiar cu riscul arsurilor .Important este ca la sfarsitul verii sa fii prajita!

Nu iubesc soarele la nebunie si nici  plaja nu prea fac.Nu pot rezista in soare si nici bine nu-mi face.Copilaria!

Insa , daca am ocazia nu pierd sansa de a-mi fixa ceva Calciu pe ici pe colo ca doar odata pe an soarele prajeste si bate cuie!

7 comentarii
  1. Nici eu nu stau foarte mult la soare. Il evit cat de mult pot. Chiar ieri am vazut o fetita de vreo 9 ani si era foarte bronzata, de fapt era…neagra! Am ramas uimita de cat de ignoranti pot fi parintii ei.

    • Poate avea un pigment mai inchis la culoare si atunci nu trebuie sa stai foarte mult la soare ca sa te innegresti.

      • Nu, pentru ca parintii ei erau albi.

  2. De aia arăt ca la 15 ani, că nu-mi place să stau în soare 😀

    • :))) ferice de tine! Nu ca eu as arata varsta pe care o am! 😛

      • Sufletul să ne fie tânăr, restul se machiază 😉

        • Mereu!

Lasă un răspuns

