Skip to content

nori si …soare

11/08/2013

Asa a fost vremea astazi…dar a fost tare bine!

Ieri eram….eram dezarmata,dezamagita,obosita ,si a venit controlorul …din gara….si mi-a spus sa zbor, ca doar sunt o zana care stie sa zbare, sa ies, sa uit ….sa las .M-am gandit pna am adormit la ce a spus.Mi-au sunat cuvintele scrise de tine ieri…ca un ecou pana am adormit.Ai dreptate! Nu e ceva fara de care sa nu putem.

Astazi am fugit cu ai mei departe….am iesit dintre betoane, de pe strazile incinse si lalaiala orasului…..mai departe DSC01244

Chiar daca soarele a refuzat sa apara , iar briza era cam racoroasa…era bine.Nici paari nu erau.O liniste aparte.Si nu am renuntat…..am cautat …pana l-am gasit.DSC01286Multumesc ! 🙂

 

DSC01303 DSC01304

2 comentarii
  1. Aşa să fie tot timpul la tine! Soare, zâmbete şi optimism!

    • Merci! sper..

Lasă un răspuns

