Skip to content

Ziua buna!

08/08/2013

 Se spune ca ziua buna incepe de dimineata 1……si daca te poti descurca cu ea , o sa te poti descurca si cu ceea ce va urma.

Te trezesti cu idei multe si cu verva ,  cu urme de somn si cu genele inca incarligate, cu pofta de viata dar cu picioarele inca tarsaite in drum spre jetul de apa.Toate se termina , inclusiv visele la contactul cu apa rece.Si asa incepe o noua zi …

Mai am  cateva zile… mai trandavesc cate putin .Nu mai am sanse de plecat departe …..dar raman pe aproape.

Pe astazi nu mai am multe idei, dar stiu ca pe parcursul zilei apar  fara ca macar sa le caut.Mi-am terminat licoarea magica a diminetii, mai am doar gustul ce nu se termina atat de repede.Dar mai am idei despre continuarea gustului….  🙂2

 

From → Cotidian, Despre mine

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

