Skip to content

15 secunde

16/07/2013

citind..

Barba Colorata

imi vine sa strang minutul actual de gat. sa cada lat si sa nu ii mai bata nicio secunda in el. timpul sa se blocheze si totul sa ramana inghetat. daca minutul ce o sa fie, se apropie, il omor, ii tai zece secunde din el si ma uit cum celelalte se zbat aiurite si fara sens. si sigur, cum se intampla mereu, daca apare minutul ce a fost, il impusc fix intre secunda 13 si 14. asa am sa raman blocat in timp, caci vreau ca din aceste trei minute sa fac o ciorba, sa le fierb la foc mocnit pana scot din ele o esenta de 15 secunde.

am sa cos apoi locul lasat liber in timp cu petice din minutele mele, ce de fapt insumeaza doi ani din viata mea.

eu voi ramane cu esenta aceea de 15 secunde perfecte. o pun la congelat si fac o piftie…

Vezi articol original 46 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

