Skip to content

Mic dictionar pentru liceenii revoltati

12/07/2013

Cat de bine punctat!

Inchirieri de idei

Cateva sute de elevi care au intrat pe blogul meu in ultimele cateva zile mi-au adresat o intrebare generica si de bun simt: La ce-mi trebuie mie sa-mi incarc mintea cu romana asta din liceu, cand eu vreau sa ma duc la facultatea de IT? Sau invers, ce sa fac cu stiinta cand eu ma fac copywriter la agentie? Am in cele ce urmeaza cateva raspunsuri schematice care sper sa le fie de folos. Deci…

Profilul real:

La ce e bun Caragiale? Sa stii cand esti ridicol.

La ce e bun Nichita? Sa stii cum e cand esti genial.

La ce e bun Bacovia? Sa stii c-au fost altii si mai tristi ca tine.

La ce e bun Calinescu? Sa intelegi c-a fost o Romanie normala, altadata.

La ce e bun Boia? Sa intelegi ca poate o istoria are nevoie si de un dus rece, nu doar de coroane si statui.

La ce e bun…

Vezi articol original 328 de cuvinte mai mult

From → Citind bloguri

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

