Skip to content

Ca si o razbunare

07/07/2013

  De data aceasta nu este vorba despre mine….depre noi…nu!

Astazi, am stat si am ascultat …ploaia! Din nou.Se pare ca de la o vreme inoace o ascultam tot mai des.Nu am privit-o de la fereastra, nu mi-a dat voie.Era prea furioasa.

Ar trebui sa fie ploi de vara, ploi calde urmate de cate un curcubeu.Anul acesta nu prea am avut parte de curcubeu, desi…am fereastra catre rasarit..nu a fost.In schimb am avut parte de ploi multe, repezi, grabite si….furioase! Poate mi se pare mie dar cu fiecare ploaie ,parca ne spune ceva.Mereu este furioasa,grabita si in rafale.Din ce in ce mai furioasa…parca se razbuna pe noi.

Mocneste si se invarte si apoi vine torent.

In amintirile mele de copil….ploile de vara erau altfel!

3 comentarii
  1. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

  2. E uimitor ce fenomene se petrec acum în atmosteferă. Tot aşa este şi pe la noi, dragă tink3rbe11, încât nici nu mai ştii ce să crezi. Furtuni puternice, a căzut grindina şi-a devastat tot, încât agricultorii au fost nevoiţi să însămânţeze şi să planteze din nou!
    O seară minunată îţi doresc, draga mea! 🙂

    • Multumesc la fel si tie Stef! Ineamna ca nu sunt singura care a observat.

Lasă un răspuns

