Skip to content

La doar 11 ani

30/06/2013

Nu prea mai am vreme si nici rabdarea necesara sa  stau seara si sa ma uit la anumite emisiuni , insa…aud la servici comenariile fetelor sau imi mai spune mama despre ….ai auzit de ala ce a mai facut, ai vazut…etc.

Asa se face ca, desi vazusem (tot pe net)prima ei reprezentatie ,  🙂  inevitabil am cautat-o si pe a doua si am ramas mai impresionata decat prima data…

Si ma intreb de alalta seara…de ce acesti copii ( si este talentul ei natural) nu ajung acolo unde le este locul, de ce sunt valorificati de catre altii si nu de catre noi…de ce trebuie sa-si capete acea…cum sa-i spun…de ce sa-si gaseasca acel merit intr-o alta tara?

Avem multi copii talentati si multe voci care se pierd in timp ,caci parintii nu au cum, sau nu stiu ,sau nu sunt ajutati…

Am avut sansa sa merg la concursuri pentru copii si sa aud voci cae pur si simplu te emotioneaza pana la lacrimi…ca aceasta fetita…pacat…

2 comentarii
  1. am vazut si eu emisiunea, are o voce exceptionala si sunt sigura ca cineva o sa o promoveze, e prea talentata sa se iroseasca

  2. Stefania permalink

    Are o voce excepţională fetiţa, sper din toată inima mea să rămână in lumea muzicii şi să-şi fructifice talentul înnăscut şi să ne încânte sufletele cu vocea ei!
    O seară minunată îţi doresc, draga mea tink3rbe11 şi-o nouă săptămână excelentă! 🙂

Lasă un răspuns

