Skip to content

Desertul serii

04/06/2013

 Cand eram la mama acasa….nu mai tin minte ce aveam desert de seara …atat stiu, ca de cele mai multe ori nu era diferit decat denumirea si asta, pentru a ne incanta pe noi.

Copii mei au seara de seara cate o portie ” de dulce” cum spune maruntica mea si nu uit sa le dau mai mereu …insa de mine…nu mai are cine sa ma intrebe ce as vrea si sa imi mai si faca poftele.Si nu pentru ca nu as mai avea-o pe mama ci …pentru ca este la ea acasa!

Acum o seara , mi s-a facut pofta ” de ceva bun” si atat m-am gandit la ce anume as manca, insa….nu am ajuns la o concluzie clara.As fi mancat ceva…ce nu am mai mancat  , ceva care sa ma incante si sa imi placa.

Cum nu am reusit sa gasesc ceva satisfacator prin dulapuri , m-am oprit la frigider si am combinat ceva la intamplare si a iesit ceva….ceva! Am  umplut o cana cu smantana , peste care am pus dulceata  de cirese dulci si atat de bun a iesit ca am facut repetitie. 🙂

Stiu ca nu este atat de recomandat la ora asta dar cand trebuie” ceva bun”…apoi trebuie!

Voi ce  aveti ca desert de seara? poate ma mai inspir de la voi! Ce alte idei mai aveti?

6 comentarii
  1. daca e dulce imi place orice 🙂 mai nou seara am trecut la fructe: capsuni, cirese, mere, banae, etc 🙂

  2. Nu prea mă omor după dulce. Dar rapid e un shake cu lapte, o banană si o lingura de miere sau zahăr.
    Sau avocado, lapte, zahăr si scortisoara. 😉

  3. Dulcele meu de seară, este doar un pahar cu lapte, draga mea tink3rbe11, dar este foarte delicios!
    Te îmbrăţişez draga mea! 🙂

    • Daaaaa…daca mai adaogi si o lingurita de miere de albine este cel mai bun preparat pentru un som linistit de seara!

  4. Tare aș ronțăi și eu ceva dulce. Am înghețată la congelator. Dar după aia, sperii cântarul … 😆

    • Inghetata a fost primul fel (la desert) 🙂

Lasă un răspuns

