Skip to content

La multi ani …tie dragule!

19/05/2013

La primul 40 am fost

elaborat, mai somptuos…

mi-am pus tot sufletul in el

nu a fost simplu …dar fidel.

la 41 n-am lipsit

desi…pareai cam plicstisit

ai multumit si ai plecat

in urma ta , am spus…pacat!

La 42 m-am tot codit

mi-am spus c-ar fi nesocotit

sa-ti mai urez cat de putin

ceva frumos….si-am indraznit

Al 4-lea an de cand iti spun

de ziua ta un gand mai bun

urarea mea e nelipsita

desi ,tu ,multumesti in pripa

Chiar si acum…nu voi lipsi

la 43 te voi iubi

cu gandul si nimic mai mult

desi..poate ti-ar fi placut

de ziua ta …sa ai cadou

ce n-ai avut…. si vrei din nou.

Ca razbunare …ce sa fac?

sunt varsator si chiar de tac

nu stii si nici nu vei afla

ca drag mi-ai fost…vei fi …si …pa!

4 comentarii
  1. O varsta frumoasa! Multa sanatate si fericire! Asta conteza.. 🙂

    • 🙂

  2. La mulţi ani, fericiţi, multă sănătate şi multe împliniri îi spun şi eu dragului tău. Să vă bucuraţi împreună, mulţi ani de acum înainte de toate binecuvântările pe care vi le dăruieşte viaţa!
    Te imbrăţişez cu mult drag, draga mea tink3rbe11. O duminică minunată îţi doresc! 🙂

    • Multumesc Stef!! insa nu este dragul de langa mine.. 🙂

Lasă un răspuns

