Skip to content

Cum să modelăm valorile copiilor noștri? – Atelierele de parenting

15/05/2013

Despre sufletul meu

Când eram copil, mă uitam rar în oglindă. Atunci când o făceam mi se părea că sunt tare urâtă, dar mă consolam cu ideea că, așa auzisem eu!, cine e urât de mic se face frumos, când ajunge mare. Problema era că unii îmi spuneau că sunt simpatică – atunci eu, când voi fi mare, cum voi fi … frumoasă, pentru că eu mă văd urâtă sau urâtă, pentru că alții mă văd drăguță?

Fiecare dintre noi are o întrebare în copilărie. Unele probleme, sunt neînsemnate. Altele sunt îngrozitor de grele. Unele trăiri sunt haotice, altele sunt suave. Dar, de regulă, din nefericire!, poveri sau greutăți mai ușurele, toate sunt purtate de copii, doar de copii, fără a fi ajutați de cineva.

În această dimineață am aflat că, la liceul Mihai Viteazul, din București, s-a constituit o organizație de voluntariat, în care s-au înscris liceeni care vor să-i ajute pe…

Vezi articol original 317 cuvinte mai mult

From → Citind bloguri

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

