Skip to content

sir, sir, insiruite

14/05/2013

Acum e luni…acum e miercuri si imediat facem planuri de sfarsit de saptamana…il asteptam pe tati…iarasi program administrativ….bleah!Prea multa monotonie…insiruire banala a activitatilor pe care le facem mecanic…ca robotii.

Trec zilele cu o repeziciune ametitoare, aglomerate ….groaznic de aglomerate …un haos si o graba mereu mai …mai grabita decat ieri…sarcini inmultite peste noapte si nervi intinsi ca panza pe  bomfaier(am scris bine? ) si ne mai intrebam de ce uitam ce varsta avem…de ce ne cad unele…altele , de ce imbatranim fara sa avem vreme sa ne privim in oglinda..cand si unde a aparut primul rid, primul fir alb ..si toate pentru ce? …pentru viata!

Astazi nu am avut timp, ori…nu am vrut sa-mi fac, acel timp, in care sa ma gandesc cateva secunde, ca undeva tu ,…mai schitezi o fraza  si iti mai arunci un gand , in plasa necuviinciosului.Am avut dreptate….habar nu ai de cand  ma stii… si ai mai vrea….

Caut….acord cateva minute preocuparii care candva imi umplea golurile ….o sa mai  incerc sa fac ceva ce imi placea…

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

