Skip to content

Printesa si Broscoiul

13/05/2013

” Eu nu sunt intamplator de aratos…..” aud replica unui  tip, dintr-un film la care se uita maruntica mea…Printesa si Broscoiul.Replica tipic barbateasca.

Inevitabil ma duce gandul la tine si la  melancolia care te-a prins in mreje zilele astea.Sa reannodam ceea ce ai frant acum 3 ani….cred ca am mai crescut putin de atunci si pana acum; sa-mi vorbeti…sa ma auzi macar la telefon…daca inainte aveam ceva mai mult timp , acum de cand responsabilitatile mi s-au inmultit la servici, nu mai pot sta cu castile in ureche mai mult de 5 minute….nu ti-ar fi de ajuns…; sa ma mai si vezi …deja e prea mult.

Zilele trec si iarasi este ziua ta.Peste cateva zile…..si se implinesc 3 ani de cand iti spun La  multi ani de ziua ta si apoi  de ziua numelui tau…am sa te intreb maine …poate poimaine ,daca stii de cati ani iti spun peste tot cate o urare.Mare mirarea imi va fi daca vei sti din prima sau iti va lua cateva secunde sa iti aduci aminte.Oricum tu nu ai stiut niciodata ….de mine.Nu ai vrut….dar voi fi si anul acesta aici sa iti urez ceva de ziua ta…poate dezvolt  anul asta si ma dau in stamba cu ceva mai mult decat un simplu la multi ani.Va trece si apoi iar vei uita….cred ca am decis de multa vreme ce sunt eu pentru tine si ce ai ramas tu pentru mine.

Sunt rea si probabil ca asa voi fi mereu …cu tine.Desi inca ….dar cred ca nu!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

