Skip to content

Sindromul ,99

07/05/2013

Demult vreau sa pun postarea asta aici , insa…timpul si activitatile pe care le-am avut in ultimele doua saptamani , m-au cam tinut de maini si nu am reusit sa postez.

Datorita noilor modificari facute in micuta noastra garsoniera (care acum se ridica relaxat la gradul de apartament), am fost nevoiti sa … cam cumparam multe si des.Fapt pentru care ne-am …m-am cam saturat sa citesc preturi de , 99 si sa platesti sume ” rotunjite”.

M-am intrebat ca tampa…de ce totul are pretul de ,99 .Si cand spun toate ma refer la niste amarate de cuie, suuburi si alte trebuincioase .Si de la astea am sarit la alimente , necesitati si utilitati.Nu am gasit un raspuns nici in ziua de astazi…este un sindrom, o lege, o ce?

De ce nu se poate pune pretul ala intreg sa se termine in 0 si nu cu 9.

De ce politica asta a afectat tot comertul si de ce trebuie sa lasam bacsis la fiecare cumparatura, caci daca nu ai 1 banut nu iti da painea dar daca este ,99 nu se sinchiseste sa spuna ca nu are din aia marunti si sa zambeasca!

 

4 comentarii
  1. Of, lucrul asta ma scoate enorm din sarite. E o metoda mai lejera de a atrage atentia consumatorului. Caci se vinde mai bine cu ,99 in coada.. decat la pret intreg!

  2. E vb de pragul psihologic. Daca vrei sa-ti iei un iaurt si e 2,99 spui ca ai dat 2 lei si ceva nu 3. E ca la ceas. Nu spui ca te-ai trezit la 7 fara 20 (dc vrei sa para ca te-ai trezit devreme), ci spui 6si ceva. 🙂

  3. Eu știu un supermarket unde ți se dă rest, absolut de fiecare dată acel 1 ban iar dacă te gândești cumva să nu îl iei casiera te roagă spunând că este supravegheată pe cameră și dacă tu nu iei restul riscă să fie dată afară. Cum fac des cumpărături de la acel supermarket, acum am acasă vreo 300 de grame de monezi de 1 ban. 😆

    • daaaa! Și eu! 🙂

Lasă un răspuns

