Skip to content

Cantaa :)

30/04/2013

 Sunt bucuroasa…foarte bucuroasa.

Nu, nu am terminat santierul…inca sunt in lucru .Insa! Am reusit sa cuplez inapoi sistemul audio si canta iarasi muzica in casa mea!!!!!!

In sfarsit canta iarasi si parca s-a umplut totul de ceva ce mi-a lipsit enorm de mult…..simt ca in sfarsit o sa termin mai repede decat am prevazut! 🙂

Am terminat ce era mai important , mai greu si  ma apropii de ultima suta de metri.Va mai ramane si pe vara (asa ca sa nu ma plictisesc in concediu ) . Si asa nu mai plec anul asta pe nicaieri…s-au terminat finantele! 😦

 

From → Cotidian, Despre mine

6 comentarii
  1. Si parca imi vine iar sa injur cu pofta statul pentru ca ei sunt singurii responsabili de …

    • Eh….n-are rost. 🙂

  2. Stefania permalink

    Ma bucur mult de, tot draga mea tink3rbe11 sa te „vad” din nou si ma bucur ca in mare parte ai terminat.
    Iti doresc mult spor in continuare! Te imbratisez, draga mea! 🙂

    • Multumesc Stef! >:D< si eu ma bucur ca am revenit si pot iar…citi de la voi…

      • Stefania permalink

        Hristos a inviat! 🙂

        Fie ca Invierea Lui, sa-ti umple inima cu pace, lumina in suflet, credinta, darnicie, iubire si mangaiere. Sa ai parte de multe bucurii, tink3rbe11, impreuna cu cei pe care ii iubesti tu cel mai mult!
        Un Paste Fericit, iti doresc, draga mea tink3rbe11! 🙂

        • Adevarat a Inviat! Multumescdin suflet. Sarbatori Pascale linistite si fericite iti dores sa ai!

Lasă un răspuns

